Ugrás a tartalomra

ÁLTALÁNOS KÖZZÉTÉTELI LISTA a 2011. évi CXII. törvény alapján

 

1. Szervezeti, személyzeti adatok

1.1. Az intézmény hivatalos neve, székhelye, postai címe, telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme, honlapja, ügyfélszolgálatának elérhetőségei

Az Intézmény megnevezése: Győr-Moson-Sopron Vármegyei Petz Aladár Egyetemi Oktató Kórház

Elérhetőségi adatok:

Székhelye: Győr, Vasvári Pál út 2-4.
Postai címe: 9024 Győr Vasvári Pál út 2-4.

Telefon: +36 96 507 900
Telefax: + 36 96 507 907
E-mail: info@petz.gyor.hu
Honlap: www.petz.gyor.hu

Ügyfélszolgálat elérhetősége: +36 96 507 900

Telephelyek:

  • 9024 Győr, Vasvári Pál u. 1.
  • 9024 Győr, Dr. Petz Lajos u. 2.
  • 9025 Győr, Híd u. 2/A.
  • 9300 Csorna, Soproni u. 64.
  • 9024 Győr, Szent Imre út 41.
  • 9024 Győr, Ifjúság körút. 111.
  • 9024 Győr, Szent Imre út 60.
  • 9100 Tét, Győri u. 10.

Utolsó módosítás: 2023.11.21. - Előző állapot törlendő.

1.2. Az intézmény szervezeti felépítése szervezeti egységek megjelölésével

Utolsó módosítás: 2024.02.13. - Előző állapot törlendő.

A szervezeti egységek feladatainak leírását a "Tevékenységre vonatkozó adatok" 2.1. pontjában közzétett Szervezeti és Működési Szabályzat (aláírás és bélyegző nélküli) Szervezeti és Működési Szabályzat (beszkennelt fedőlap) tartalmazza.

SZMSZ mellékletek:

     3. Az intézmény működését segítő testületek, szervezetek és bizottságok működési szabályai és feladatai

     4. Intézményben működtetett kommunikációs fórumok működési szabályai és feladatai

     5. Közreműködők intézményen belüli működésének, kapcsolatrendszerének rendje

     7. Várólista, betegbefogadási lista vezetésének rendje

     9. Intézményi Betegazonosító rendszer szabályzata

Utolsó módosítás: 2024.02.13. - Előző állapot 1 évig archivumban - Archívum: Szervezeti és Működési Szabályzat (beszkenneltSzervezeti és Működési Szabályzat (aláírás és bélyegző nélküli)

A szervezeti egységek vezetőinek adatait a "Szervezeti, személyzeti adatok" 1.3. pontjában közzétett

Az intézmény vezetőinek és az egyes szervezeti egységek vezetőinek neve, beosztása, elérhetősége (telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme)  tartalmazza.

Utolsó módosítás: 2022.01.17. - Előző állapot törlendő.

1.3. Az intézmény vezetőinek és az egyes szervezeti egységek vezetőinek neve, beosztása, elérhetősége (telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme)

Utolsó módosítás: 2022.01.17. - Előző állapot törlendő.

Betegjogi képviselő

Utolsó módosítás: 2019.01.03. - Előző állapot törlendő.

1.4. Az intézményen belül illetékes ügyfélkapcsolati vezető neve, elérhetősége (telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme) és az ügyfélfogadási rend

Elérhetőségi adatok:

Dr. Villányi Balázs orvosigazgató

Cím: Győr, Vasvári Pál út 2-4.
Postai címe: 9024 Győr Vasvári Pál út 2-4.
Telefon: +36 96 503 350
Telefax: + 36 96 507 907
e-mail: orvosigazgato@petzkorhaz.hu

honlap: www.petz.gyor.hu

Ügyfélfogadási rend: munkanapokon 9-11 óra között

Utolsó módosítás: 2021.01.13. - Előző állapot törlendő.

1.5. Testületi szerv esetén a testület létszáma, összetétele, tagjainak neve, beosztása, elérhetősége: nem releváns

 

1.6. A közfeladatot ellátó szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek megnevezése, és 1. pontban meghatározott adatai:

  • Az Intézmény megnevezése: Karolina Kórház - Rendelőintézet
    Elérhetőségi adatok:
    Székhelye: 9200 Mosonmagyaróvár, Régi Vámház tér 2.
    Postai címe: 9200 Mosonmagyaróvár, Pf.: 120.
    Telefonszám: +36 96 574-600
    Faxszám: +36 96 574-793
    E-mail: igazgato@karolinakorhaz.hu
    Honlap: www.karolinakorhaz.hu
    Telephely: Karolina Kórház - Rendelőintézet, 9200 Mosonmagyaróvár, Vízpart u. 12.
     
  • Az Intézmény megnevezése: Csornai Margit Kórház
    Elérhetőségi adatok:
    Székhelye: 9300 Csorna, Soproni út 64.
    Telefonszám: 06-96/590-500
    Faxszám: 96/261-378
    E-mail: csorna@margitkorhaz.hu
    Honlap: www.margitkorhaz.hu
     
  • Az Intézmény megnevezése: Lumniczer Sándor Kórház és Rendelőintézet
    Elérhetőségi adatok:
    Székhelye: 9330 Kapuvár, dr. Lumniczer Sándor u. 10.
    Telefonszám: 06-96/596-500
    Faxszám: 96/242-224
    E-mail: titkarsag@lumniczerkorhaz.hu
    Honlap: www.lumniczerkorhaz.hu
    Telephelyek:
    - 9330 Kapuvár, dr. Lumniczer Sándor u. 10.
    - 9330 Kapuvár, Mátyás kir. u.30.
    - 9330 Kapuvár, Kossuth L. u 8.
    - 9365 Dénesfa, Fő u.19.

Utolsó módosítás: 2021.12.01. - Előző állapot törlendő.

1.7. A közfeladatot ellátó szerv többségi tulajdonában álló, illetve részvételével működő gazdálkodó szervezet neve, székhelye, elérhetősége (postai címe, telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme), tevékenységi köre, képviselőjének neve, a közfeladatot ellátó szerv részesedésének mértéke: nem releváns

1.8. A közfeladatot ellátó szerv által alapított közalapítványok neve, székhelye, elérhetősége (postai címe, telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme), alapító okirata, kezelő szervének tagjai: nem releváns

1.9. A közfeladatot ellátó szerv által alapított költségvetési szerv neve, székhelye, a költségvetési szervet alapító jogszabály megjelölése, illetve az azt alapító határozat, a költségvetési szerv alapító okirata, vezetője, honlapjának elérhetősége, működési engedélye: nem releváns

1.10. A közfeladatot ellátó szerv által alapított lapok neve, a szerkesztőség és kiadó neve és címe, valamint a főszerkesztő neve: nem releváns

1.11. Az intézmény felettes, illetve felügyeleti szervének, hatósági döntései tekintetében a fellebbezés elbírálására jogosult szervnek, ennek hiányában a közfeladatot ellátó szerv felett törvényességi ellenőrzést gyakorló szervnek az 1. pontban meghatározott adatai:

Irányítószerv:  Belügyminisztérium

Székhely: 1051 Budapest, József Attila utca 2-4.
Telefonszám: + 36-1/441-1000
Telefax: + 36-1/795-0151
Postacím: 1903 Budapest, Pf.: 314
Elektronikus levélcím: ugyfelszolgalat@bm.gov.hu
Honlap címe: https://www.kormany.hu/belugyminiszterium

Központi Ügyfélszolgálati Iroda:

Ügyfélszolgálati telefon (nonstop): 1818; Külföldről: +36 (1) 550-1858
E-mail: ugyfelszolgalat@gm.gov.hu
Levelezési cím: BM Civilkapcsolati és Ügyfélszolgálati Osztály, 1903 Budapest Pf. 314.
Személyes ügyfélfogadás: kizárólag a köznevelési intézmények által kiállított dokumentumok közbenső hitelesítése céljából, a 061-441-1531, ill. a 061-999-4544 telefonszámon előre egyeztetett időpontban.
 

Fenntartó:  Országos Kórházi Főigazgatóság  

Országos kórház-főigazgató: Dr. Révész János

Elérhetőség:

Országos Kórház Főigazgatóság
Cím: 1125 Budapest, Diós árok 3.
Levelezési cím: 1525 Budapest 114. Pf.: 32.
Tel: (+361) 356-1522
Fax: (+361) 375-7253
e-mail: aeek@aeek.hu
honlap: www.aeek.hu

Utolsó módosítás: 2024.11.12. - Előző állapot törlendő.

2. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok

2.1. Az intézmény feladatát, hatáskörét és alaptevékenységét meghatározó, a szervre vonatkozó alapvető jogszabályok, közjogi szervezetszabályozó eszközök, valamint a szervezeti és működési szabályzat vagy ügyrend, az adatvédelmi és adatbiztonsági szabályzat hatályos és teljes szövege

     3. Az intézmény működését segítő testületek, szervezetek és bizottságok működési szabályai és feladatai

     4. Intézményben működtetett kommunikációs fórumok működési szabályai és feladatai

     5. Közreműködők intézményen belüli működésének, kapcsolatrendszerének rendje

     7. Várólista, betegbefogadási lista vezetésének rendje

     9. Intézményi Betegazonosító rendszer szabályzata

    Utolsó módosítás: 2024.02.13. - Előző állapot 1 évig archivumban - Archívum: Szervezeti és Működési     Szabályzat (beszkenneltSzervezeti és Működési Szabályzat (aláírás és bélyegző nélküli)

2.2 Az országos illetékességű szervek, valamint a fővárosi és megyei kormányhivatal esetében a közfeladatot ellátó szerv feladatáról, tevékenységéről szóló tájékoztató magyar és angol nyelven: nem releváns

2.3. A helyi önkormányzat önként vállalt feladatai: nem releváns

2.4. Államigazgatási, önkormányzati, és egyéb hatósági ügyekben ügyfajtánként és eljárástípusonként a hatáskörrel rendelkező szerv megnevezése, hatáskör gyakorlásának átruházása esetén a ténylegesen eljáró szerv megnevezése, illetékességi területe, az ügyintézéshez szükséges dokumentumok, okmányok, eljárási illetékek (igazgatási szolgáltatási díjak) meghatározása, alapvető eljárási szabályok, az eljárást megindító irat benyújtásának módja (helye, ideje), ügyfélfogadás ideje, az ügyintézés határideje (elintézési, fellebbezési határidő), az ügyek intézését segítő útmutatók, az ügymenetre vonatkozó tájékoztatás és az ügyintézéshez használt letölthető formanyomtatványok, az igénybe vehető elektronikus programok elérése, időpontfoglalás, az ügytípusokhoz kapcsolódó jogszabályok jegyzéke, tájékoztatás az ügyfelet megillető jogokról és az ügyfelet terhelő kötelezettségekről: nem releváns

2.5. Az intézmény által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások megnevezése, tartalma, a közszolgáltatások igénybevételének rendje, a közszolgáltatásért fizetendő díj mértéke, az abból adott kedvezmények

2.6. Az intézmény által fenntartott adatbázisok, illetve nyilvántartások leíró adatai (név, formátum, az adatkezelés célja, jogalapja, időtartama, az érintettek köre, az adatok forrása, kérdőíves adatfelvétel esetén a kitöltendő kérdőív), az adatvédelmi nyilvántartásba bejelentendő nyilvántartásoknak az e törvény szerinti azonosító adatai; a közfeladatot ellátó szerv által – alaptevékenysége keretében – gyűjtött és feldolgozott adatok fajtái, a hozzáférés módja, a másolatkészítés költségei

Az intézmény által fenntartott adatbázisok, illetve nyilvántartások leíró adatai
Utolsó módosítás: 2024.11.13. - Előző állapot 1 évig archivumban - Archivum

2.7. A közfeladatot ellátó szerv nyilvános kiadványainak címe, témája, a hozzáférés módja, a kiadvány ingyenessége, illetve a költségtérítés mértéke: nem releváns

2.8. A testületi szerv döntései előkészítésének rendje, az állampolgári közreműködés (véleményezés) módja, eljárási szabályai, a testületi szerv üléseinek helye, ideje, továbbá nyilvánossága, döntései, ülésének jegyzőkönyvei, illetve összefoglalói; a testületi szerv szavazásának adatai, ha ezt jogszabály nem korlátozza: nem releváns

2.9. A törvény alapján közzéteendő jogszabálytervezetek és kapcsolódó dokumentumok; a helyi önkormányzat képviselő-testületének nyilvános ülésére benyújtott előterjesztések a benyújtás időpontjától: nem releváns

2.10. Az intézmény által közzétett hirdetmények, közlemények

Utolsó módosítás: 2024.11.06. - Előző állapot legalább 1 évig archivumban - Archívum

 

2.11. Az intézmény által kiírt pályázatok szakmai leírása, azok eredményei és indokolásuk

Utolsó módosítás: 2024.10.30. - Előző állapot 1 évig archívumban -  Archívum

2.12. Az intézménynél végzett alaptevékenységgel kapcsolatos vizsgálatok, ellenőrzések nyilvános megállapításai

   Nem volt intézkedést igénylő megállapítás.

Utolsó módosítás: 2024.11.13. - Előző állapot 1 évig archívumban  - Archívum: törölve (2022.10.05)

2.13. A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésének rendje, az illetékes szervezeti egység neve, elérhetősége, s ahol kijelölésre kerül, az adatvédelmi felelős, vagy az információs jogokkal foglalkozó személy neve

2.14. Az intézmény tevékenységére vonatkozó, jogszabályon alapuló statisztikai adatgyűjtés eredményei, időbeli változásuk

Utolsó módosítás: 2024.11.05. - Előző állapot 1 évig archivumban - Archívum

2.15. A közérdekű adatokkal kapcsolatos kötelező statisztikai adatszolgáltatás intézményre vonatkozó adatai

Utolsó módosítás: 2024.11.05. - Előző állapot 1 évig archivumban - Archívum

2.16. Azon közérdekű adatok hasznosítására irányuló szerződések listája, amelyekben a közfeladatot ellátó szerv az egyik szerződő fél: nem releváns

2.17. A közfeladatot ellátó szerv kezelésében lévő közérdekű adatok felhasználására, hasznosítására vonatkozó általános szerződési feltételek: nem releváns

2.18. Az intézményre vonatkozó különös és egyedi közzétételi lista

Utolsó módosítás: 2022.09.08. - Előző állapot törlendő.

2.19. A közfeladatot ellátó szerv kezelésében levő, a közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerint újrahasznosítás céljára elérhető kulturális közadatok listája a rendelkezésre álló formátumok megjelölésével, valamint a közfeladatot ellátó szerv kezelésében levő, a közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerint újrahasznosítható közadat típusokról való tájékoztatás, a rendelkezésre álló formátumok megjelölésével: nem releváns

2.20. A 19. sor szerinti közadatok és kulturális közadatok újrahasznosítására vonatkozó általános szerződési feltételek elektronikusan szerkeszthető változata: nem releváns

2.21. A 19. sor szerinti közadatok és kulturális közadatok újrahasznosítás céljából történő rendelkezésre bocsátásáért fizetendő díjak általános jegyzéke, a díjszámítás alapját képező tényezőkkel együttesen: nem releváns

2.22. A közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerinti jogorvoslati tájékoztatás: nem releváns

2.23. A közfeladatot ellátó szerv által megkötött, a közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerint kötött kizárólagos jogot biztosító megállapodások szerződő feleinek megjelölése, a kizárólagosság időtartamának, tárgyának, valamint a megállapodás egyéb lényeges elemeinek megjelölése: nem releváns

2.24. A közfeladatot ellátó szerv által kötött, a közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerint a kulturális közadatok digitalizálására kizárólagos jogot biztosító megállapodások szövege: nem releváns

2.25. A közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerinti azon jogszabály, közjogi szervezetszabályozó eszköz, közszolgáltatási szerződés vagy más kötelező erővel bíró dokumentum (vagy az annak elérhetőségére mutató hivatkozás), amely az újrahasznosítás céljából rendelkezésre bocsátható közadat gyűjtésével, előállításával, feldolgozásával és terjesztésével összefüggő költségek jelentős részének saját bevételből való fedezését írja elő a közfeladatot ellátó szerv részére: nem releváns

3. Gazdálkodási adatok

3.1. Az intézmény éves költségvetése, számviteli törvény szerinti beszámolója vagy éves költségvetési beszámolója

3.2. Az intézménynél foglalkoztatottak létszámára és személyi juttatásaira vonatkozó összesített adatok, illetve összesítve a vezetők és vezető tisztségviselők illetménye, munkabére, és rendszeres juttatásai, valamint költségtérítése, az egyéb alkalmazottaknak nyújtott juttatások fajtája és mértéke összesítve

Utolsó módosítás: 2024.11.11. - Előző állapot 1 évig archivumban - Archívum

3.3. A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott, az államháztartásról szóló törvény szerinti költségvetési támogatások kedvezményezettjeinek nevére, a támogatás céljára, összegére, továbbá a támogatási program megvalósítási helyére vonatkozó adatok, kivéve, ha a közzététel előtt a költségvetési támogatást visszavonják vagy arról a kedvezményezett lemond: nem releváns

3.4. Az államháztartás pénzeszközei felhasználásával, az államháztartáshoz tartozó vagyonnal történő gazdálkodással összefüggő, ötmillió forintot elérő vagy azt meghaladó értékű árubeszerzésre, építési beruházásra, szolgáltatás megrendelésre, vagyonértékesítésre, vagyonhasznosításra, vagyon vagy vagyoni értékű jog átadására, valamint koncesszióba adásra vonatkozó szerződések megnevezése (típusa), tárgya, a szerződést kötő felek neve, a szerződés értéke, határozott időre kötött szerződés esetében annak időtartama, valamint az említett adatok változásai, a nemzetbiztonsági, illetve honvédelmi érdekkel közvetlenül összefüggő beszerzések adatai, és a minősített adatok kivételével:

Utolsó módosítás: 2024.11.13. - Közzétételt követő 5 évig megőrzendő.

3.5. A koncesszióról szóló törvényben meghatározott nyilvános adatok (pályázati kiírások, pályázók adatai, az elbírálásról készített emlékeztetők, pályázat eredménye): nem releváns

3.6. A közfeladatot ellátó szerv által nem alapfeladatai ellátására (így különösen egyesület támogatására, foglalkoztatottai szakmai és munkavállalói érdek-képviseleti szervei számára, foglalkoztatottjai, ellátottjai oktatási, kulturális, szociális és sporttevékenységet segítő szervezet támogatására, alapítványok által ellátott feladatokkal összefüggő kifizetésre) fordított, ötmillió forintot meghaladó kifizetések: nem releváns

3.7. Az Európai Unió támogatásával megvalósuló fejlesztések leírása, az azokra vonatkozó szerződések

Utolsó módosítás: 2022.01.28. - Kötelező legalább 1 évig archívumban tartás - EU-s fejlesztések adatait nem töröljük.

3.8. Közbeszerzési információk, éves terv, összegzés az ajánlatok elbírálásáról, a megkötött szerződésekről

 - Kötelező legalább 1 évig archívumban tartás - közbeszerzési adatokat nem töröljük, korábbi adatok is elérhetők a fenti linken.

Különös közzétételi lista

1. Szervezetre, működésre vonatkozó adatok

1.1.    Szervezeti és Működési Szabályzat (aláírás és bélyegző nélküli) Szervezeti és Működési Szabályzat (beszkennelt fedőlap) tartalmazza.

SZMSZ mellékletek:

3. Az intézmény működését segítő testületek, szervezetek és bizottságok működési szabályai és feladatai

4. Intézményben működtetett kommunikációs fórumok működési szabályai és feladatai

5. Közreműködők intézményen belüli működésének, kapcsolatrendszerének rendje

7. Várólista, betegbefogadási lista vezetésének rendje

9. Intézményi Betegazonosító rendszer szabályzata

Utolsó módosítás: 2024.02.13. - Előző állapot 1 évig archivumban - Archívum: Szervezeti és Működési Szabályzat (aláírás és bélyegző nélküli)  Szervezeti és Működési Szabályzat (beszkennelt)

1.2.   Intézményi várólista 

Utolsó módosítás: folyamatos.   -   Előző állapot törlendő.

1.3.  Szabályzat a térítési díj ellenében igénybe vehető egészségügyi és ahhoz kapcsolódó egyéb szolgáltatásokról, a nem közfinanszírozott ellátások díjáról valamint azok megfizetési módjáról    

Utolsó módosítás: 2022.10.10.   -   Előző állapot 1 évig archivumban - Archivum: törölve (2023.10.10)

 

2. Tevékenységre, gazdálkodásra vonatkozó adatok

2.1.   A közbeszerzésről szóló 2011. évi CVIII. évi törvény 31. § -ban meghatározott adatok

Éves közbeszerzési terv   

DKÜ Zrt. által megindított és lefolytatott eljárásokhoz kapcsolódó hirdetmények, a beérkezett ajánlatokról készített összegzés

Közbeszerzés alapján megkötött szerződések
    

2.2.   A közbeszerzési eljárás eredményeként megkötött, nettó 100 millió forint teljesítési értéket meghaladó szerződések

Utolsó módosítás: 2024.11.13.   -   Előző állapot nem törölhető.

2.3.   Európai uniós társfinanszírozással bonyolított pályázatok esetén a nettó 100 millió forintot meghaladó szerződések 

Utolsó módosítás: 2024.11.13.   -   Előző állapot nem törölhető.

Egyedi közzétételi lista

1.   Az Intézmény Alapító Okirata -  Módosítás

Utolsó módosítás: 2023.06.01.   -   Előző állapot 5 évig archivumban. -  Archívum: Az Intézmény Alapító Okirata  -  Módosítás

2.   Adatvédelmi és Incidenskezelési Szabályzat 

Utolsó módosítás: 2022.03.16.   -   Előző állapot 5 évig archivumban. - Archívum