Tisztelt Lakosság!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) lakossági szolgáltatásai – például az időpontfoglalás, receptkiváltás, valamint az elektronikus egészségügyi dokumentációk elérése – továbbra is elérhetők elektronikus azonosítást követően. Az EESZT lakossági portálján (http://www.eeszt.gov.hu/hu/) és az EgészségAblak felületén minden TAJ számmal és elektronikus azonosítással rendelkező állampolgár könnyedén hozzáférhet eReceptjeihez, illetve egészségügyi dokumentumai megtekintéséhez és letöltéséhez.
2025. január 16-tól az elektronikus azonosítás új lehetőségekkel bővült: a lakosság számára elérhetővé vált a DÁP mobilalkalmazás és az Ügyfélkapu+ szolgáltatás.
Felhívjuk figyelmüket, hogy az egészségügyi ágazati felhasználók számára az EESZT-be történő bejelentkezési módok (eSzemélyi, mobilToken, hardToken) változatlanok maradtak. A megszokott bejelentkezési folyamatot továbbra is zavartalanul használhatják.
Az Ügyfélkapu+ használatához kétfaktoros azonosítás szükséges, míg a DÁP mobilalkalmazásnál QR-kódos azonosítással lehet bejelentkezni. Az igénylés menetéről és részletes információkról az alábbi weboldalakon tájékozódhatnak:
- Ügyfélkapu+: https://ugyfelkapu.gov.hu
- DÁP mobilalkalmazás: https://dap.gov.hu
A mellékelt dokumentumokban további részleteket találhatnak a DÁP mobilalkalmazásról és az Ügyfélkapu+ szolgáltatásról.
Köszönjük együttműködésüket!